Svoje minuloročné prvenstvo v hlavných kategóriách budú obhajovať Peter Cmorik, Zuzana Smatanová a skupina Desmod. Televízny prenos odvysiela televízia Markíza zo Starej Tržnice v Bratislave v piatok 26. novembra o dvadsiatej hodine. Jednou z noviniek tohtoročného priameho prenosu budú dve scény, pričom jedna scéna bude „open air“ pre fanúšikov na námestí pred tržnicou. Počas deväťdesiat minút vystúpi na dvoch scénach viac ako päťdesiat účinkujúcich.
Od vlaňajšieho ročníka sú upravené podmienky hlasovania v sólových kategóriách speváka a speváčky, podľa ktorých do kategórií spevák môže byť zaradený spevák, ktorý je sólovým interpretom. V prípade, že ide o člena kapely, do hlasovania bude zaradený, ak v tomto kalendárnom roku vydal sólový projekt, ktorý má minimálne osem piesní. Zahlasovať o Zlatého Slávika je možné prostredníctvom hlasovacích kupónov uverejnených v denníku Nový Čas, Nový Čas Nedeľa, týždenníku Život, v mesačníkoch IN, Kam do mesta a prostredníctvom korešpondenčných lístkov. Aj v tomto ročníku prebieha paralelne hlasovanie na stránkach www.forza.sk, www.azet.sk/slavik a SMS hlasovanie. Hlasujúci majú možnosť dohlasovať za svojich „favoritov“ aj počas živého prenosu 26. novembra. Ďalšími novinkami tohtoročného Slávika je možnosť sa zapojiť do tipovania na absolútneho Slávika prostredníctvom www.tipsport.sk a hlasovanie o najlepšiu web stránku interpreta/kapely na www.azet.sk/slavik.
-------------------------------------------------
Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, televízia Markíza
Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, HERSTEK
Hlavní reklamní partneri: TIPSPORT SK, Chevrolet, Groupama poisťovňa, AquaCity Poprad, Anmima, Kontio
Reklamní partneri: Hotel Avance, Hollywood classic entertainment, Euro pumps tech, BKIS, Tauris, InetPro
Mediálni partneri: Rádio Expres, Pokec, Nový Čas, Kam do mesta, Boomerang, SITA, euroAWK
0